5 تمرین عالی برای رهایی از فکر کردن زیاد

اندیمشک موزیک - آهنگ،عکس،اس ام اس،فیلم،کلیپ،

تبلیغات سایت

 

5 تمرین عالی برای رهایی از فکر کردن زیاد

پنج راه برای توقف فکر کردن زیاد
 تعجبی نیست که ما زیاد فکر می کنیم و زیاد فکر کردن بد است .در واقع مطالعات نشان می دهد فکر کردن زیاد در مورد یک مسئله باعث قضاوت بد می شود ، مسئله ای که جالب است 95 درصد کلماتی که به ذهن ما می آید همان کلمات دیروز است و ما مدام تکرارشان می کنیم. واقعیت تلخ این است که بیشتر مردم منفی فکر می کنند ، فکرهایی که راهی است به سوی شکست و اتفاقات بد. بهتر است به این نکته بیشتر دقت کنیم که کنترل کردن برنامه های داخلی ما برای یک زندگی شاد ضروری است.
 
5 راه برای توقف فکر کردن زیاد
اساساً فکر کردن کار خوبی است و با اینکه بعضی از مردم به اندازه کافی اینکار را نمی کنند، برخی دراین زمینه واقعاً زیاده روی می کنند. از هر دو جنسیت زن و مرد در هر دو این دسته ها داریم. امروز می خواهیم درمورد کسانی حرف بزنیم که خیلی فکر می کنند. برای رهایی از فکر کردن زیاد از روش های ساده ولی موثر غافل نشوید.
 

فکر کردن در تنهایی:
 
فکر کردن زیاد
تمرینی برای رهایی از فکر کردن زیاد
ما طبیعتا تمایل داریم زیاد فکر کنیم از طرفی وقتی تحت تأثیر درام و هرج ومرج قرار می گیریم وقتی افکار ما با نظرات دیگری ترکیب می شود سخت می شود بدانی کجا ابتداست و کجا پایان و به این ترتیب طولانی شدن فکر کردن موجب آزار درونمان می شود.
 
رها کردن نیاز برای موافقت:
بخش اعظم زیاد فکر کردن با مقایسه ای اجتماعی همراه است، این طبیعت انسان است که خودش را با دوستان خانواده همکاران و حتی شخصیت های افسانه ای کتاب هایی که میخوانیم و فیلم هایی که میبینیم مقایسه کند اما بهتر است دست از این مقایسه های بیش از حد برداریم.
 
تغییر عادت صحبت کردن با خود:
ما به پیام هایی که به خودمان می دهیم توجه می کنیم ریشه فکر کردن های زیاد صحبت کردن با خودمان است چرا که در این شرایط ما همیشه رفتار خودمان را قضاوت میکنیم.
 
شروع فکر های بزرگ:
در شروع تفکر ممکن به نظر بیاد بزرگ کردن زیاد فکر کردن را بدتر کند درحالی که بزرگ فکر کردن ما را متمرکز میکند روی چیزهای بزرگ .  از تئوری بیرون بیایید و وارد عمل شوید. از همین الان! هر روز حداقل یک کار انجام دهید که شما را به هدفتان نزدیک تر کند. حتی اگر از آن واهمه دارید. اجازه ندهید ترس توانایی هایتان را پایین بیاورد یا بر زندگیتان حکومت کند.
 
تمرین فکر کردن:
بهترین اسباب قابل دسترس توقف زیاد فکر کردن، تعمق است و بهتر است بدانید که برای رهایی کامل از فکر کردن زیاد باید دست از توجیه کردن برای کارهایی که نمی کنید بردارید. صادقانه تلاش کنید که تلاش صادقانه بسیار موثر است.
5 تمرین عالی برای رهایی از فکر کردن زیاد
 

مطالب مرتبط